Müügitingimused
Müügitingimused
OÜ Limi Loto e-poe müügitingimused
Seisuga 17,09,2024
1. Müügitingimused on koostatud vastavalt E-Kaubanduse Liidu veebilehel
avaldatud näidisele (https://e-kaubanduseliit.ee/alustavale-e-
kauplejale/) ning arvestades samas avaldatud isikuandmete töötlemise
põhimõtteid (vt täpsemalt isikuandmete töötlemine).
2. Veebipoe omanik on OÜ Limi Loto (registrikood 16198794), asukoht Oda
tee 3, 75304, Harju maakond Eesti; telefon +372 5378 3187; e-
post kollanemina18@gmail.com (edaspidi 18.kollanemina.ee).
Üldtingimused
Müügitingimused kehtivad 18.kollanemina.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient)
ja 18.kollanemina.ee vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste
kohta.
18.Kollanemina.ee kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad
käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused
ja kohustused.
18.Kollanemina.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja
müügihindades. Nimetatud muudatusi
kajastatakse 18.Kollanemina.ee veebilehel.
Müügilepingu jõustumine
18.Kollanemina.ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
18.Kollanemina.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse
järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest OÜ Limi Loto arvelduskontole.
18.Kollanemina.ee veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades,
kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
Hinnad
18.Kollanemina.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma
tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis
oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust
nõuda hinnavahe kompenseerimist.
Tellimuse eest vormistamine ja kauba eest tasumine
Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: Swedbank, SEB
Pank,Luminor Pank, Coop Pank, LHV Pank, Citadele Pank, Revolut pangalingiga.
Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks.
Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse kohe peale
seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse kinnitusest.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates
tellimuse vormistamisest.
Kohaletoimetamine
Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist)
komplekteerib 18.Kollanemina.ee tellimuse ning annab selle üle
kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
18.Kollanemina.ee veebilehel on näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad
arve tasumise hetkest.
Sihtkoha muutumisest on Klient kohustatud teavitama 18.Kollanemina.ee ´le
koheselt enne kauba kohaletoomist.
Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja
arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. 18.Kollanemina.ee ei vastuta
toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui
viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel
esitatud andmete ebatäpsusest või hilinemise põhjuseks on transporditeenust
osutav partnerettevõte.
Tagastamisõigus
Peale tellimuse vormistamist, kinnitamist ja maksmist ei saa tellija sõlmitud
lepingust taganeda vastavalt VÕS § 53 lg 4 p 2 ja 3.
Samas oleme valmis tegema Teie joonistusele tasuta muudatuse, kui peale
kättesaamist mingil põhjusel ei peaks Te lõpptulemusega rahul olema. Tasuta
muudatuse saamiseks tuleb esitada vastavasisuline reklamatsioon ja saata
joonistus Limi Loto OÜ nimetatud aadressile.
Pretensioonide esitamise kord
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse
või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb
kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue
kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba
asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul
veebipoe poole, saates e-kirja aadressile kollanemina18@gmail.com või
helistada telefonil: +372 53783187
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist
ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab,
parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik
parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga
kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku
taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vastutus ja vääramatu jõud
18.Kollanemina.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab hotlips.ee ees teisele
poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti
Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
18.Kollanemina.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote
kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise
viibimine on tingitud asjaolust, mida hotlips.ee ei saanud mõjutada ette näha.
Privaatsus
18.Kollanemina.ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku
nõusoleku 18.Kollanemina.ee ´le enda isikuandmete töötlemiseks.
18.Kollanemina.ee kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi
ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele (v.a.
maksete volitatud töötlejatele ja transporditeenuspakkujatele).
Vaidlused ja muud tingimused
Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi
lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid
vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil õigus
pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. 18.kollanemina.ee-l
on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.